דף נחיתה הינו עמוד אינטרנטי מטרתו העיקרית היא להניע לפעולה ולגרום למבקר בו להשאיר פרטים או לבצע פעולה אחת אחרת, כמו לדוגמה הרשמה לקורס ועוד…לכן, על דף זה להיות קצר וממוקד ואנו נרצה שהמסר יועבר באופן מיידי עם פתיחה דף הנחיתה והגולש לא יצטרך לגלול הרבה מטה. דף נחיתה מתאים בעיקר לעסקים שמעונינים לקדם את השירות או המוצר שלהם בקידום ממומן בגוגל.
לפני 2 עשורים לפני עידן האינטרנט והמובייל, אחת הדרכים הנפוצות לפרסם את העסק שלך היו בעזרת הדפסה והפצת פלאריים בתיבות הדואר.
כן, כן, אתם זוכרים נכון אותו דף צבעוני שביצבץ בתיבה וגזר דינו היה להזרק לפח ברוב המקרים. אבל איזה כיף שהיום בעידן המובייל את הפלאייר הזה
מחליף בגאווה והצלחה רבה- דף הנחיתה.
מבנה דף הנחיתה-לרוב יהיה בעל הנחייה אחת ברורה לבצע פעולת שליחה כמו: פרטים אישיים, אימייל, טלפון או פרט ספציפי לאותו מוצר או שירות. (לדוגמה: איזור גיאוגרפי, השכלה, תחום עניין ועוד)
דף נחיתה יהיה בנוי מ-3 מרכיבים עיקריים:
דף נחיתה מתאים לבעלי עסקים שמחפשים לפרסם בקידום ממומן, ליצור אוטומציה, להקל על תהליך רישום הלידים, ולהגדיל את כמות הלקוחות הנרשמים לעסק ו-לחברות – משווקים וסוכניות פרסום.
אל דף הנחיתה מפנים תנועה באופן יזום ברוב המקרים על ידי קידום ממומן בגוגל מפייסבוק ואינסטגרם.
לעיתים דף הנחיתה נשלח ללקוחות שרשומים כבר לרשימות התפוצה של העסק.
דפי נחיתה ממירים צריכים לשמור על הבאלאנס בין עמוד מעוצב בקפידה תוך כדי שילוב התוכן המתאים שמניע לפעולה הרצויה.
דגשים נוספים לדף נחיתה מוצלח יכללו אלמנטים בולטים ברורים וקולעים למטרה ואובייקט ראשי המניע לפעולה.
יש לשים תשומת לב רבה ל:
כותרת ראשית בדגש על הצורך או הכאב של הגולש.
כותרת וטקסט “חי” לא על גבי תמונה.
בעיצוב דף הנחיתה העברת המסר צריכה להיות ממוקמת בחלקו העליון של הדף.
טופס עם מעט שדות ומיקום נכון של הטופס.
התאמה לטלפונים ניידים
הטמעת פיקסל של ו/או גוגל פייסבוק על מנת לקבל מידע וסטטיסטיקה על הגולשים בדף הנחיתה.
שימוש בסרטון על פני תמונה.
דגשים בקצרה על תועלות המוצר או השירות.