דילוג לתוכן

צ'ק ליסט פעולות לקידום האתר שלך בגוגל

בניית אתרי וורדפרס

פעולות לקידום האתר קשורות לנושא הנקרא: קידום אורגני במנועי החיפוש (בעיקר גוגל אבל לא רק). בכמה מילים מהו קידום אורגני?
בגוגל קיימות 2 אופציות:
1. קידום ממומן (תשלום תמורת חשיפה)
2. קידום אורגני שזה אומר אתה בעל האתר תייצר תוכן איכותי תמידי עבור גוגל ובתמורה תקבל הזרמת תנועה לאתר שלך. כמובן שזה לא מסתיים רק בהעלאת תוכן אבל זה הבסיס לבניית תשתית עתידית.

הגדרות בחברת הדומיין

הגדרות בחברת האחסון

הידר Header

  1. ההידר צריך להיות כמה שיותר דק (שיתפוס כמה שפחות גובה).
  2. יש להימנע מתפריטי מגה מניו, הכוללים תמונות וכו.)
  3. מומלץ לבנות את התפריט בעזרת הוידג'ט של אלמנטור פרו (תפריט וורדפרס)
  4. הקטגוריה/העמוד עם החשיבות הגבוהה ביותר צריך להיות במרחק הקלקה מדף הבית.
  5. להגדיר האם ההידר יוכל על כל האתר או בעמודים מסוימים.

פוטר Footer

  1. הפוטר לעומת ההידר צריך להיות כמה שיותר סמכותי ואמין ולכן יש לכלול בתוכו את המידע הבא:
  1. לגבי רשתות חברתיות חשוב מאוד שתהיה אחידות בכולם וגם באתר לגבי השפה הגרפית הלוגו וכל הפרטים בכדי לשדר סמכות ואמינות.
  2. ברשתות חברתיות יש לשים קישורית לאתר.
  3. ברשתות חברתיות באתר יש להגדיר פתיחה בחלון חדש ולהגדיר DOFOLLOW.

סיידבר SIDEBAR

  1. היות והסיידבר הוא אלמנט שחוזר כמה פעמים באתר מגדירים אותו כ aside כדי להנגיש לגוגל שלא מדובר בתוכן כפול.

פירורי לחם BREADCRUMBS

  1. פירורי הלחם צריכים להופיע בכל עמודי האתר, בכל הפוסטים, התבניות ועוד.
  2. את פירורי הלחם יש למקם בסמוך לכותרת H1 של העמוד.
  3. פירורי הלחם צריכים להיות מוצגים גם במובייל.

טופס FORM

דף תודה THANK YOU PAGE

דף שגיאה 404

היררכיית כותרות בעמוד.

עמוד מפת אתר

פוסטים

הנחיות כלליות לאתר

הגדרות באתר לאחר התקנת וורדפרס

התקנה הפעלה והגדרות לתוספים

השאיפה היא להעלות כמה שפחות תוספים שמשפיעים על האתר.

תמונות באתר

וידאו

טיפול במילות מפתח

קישורים חיצוניים

קישורים פנימיים

התקנת גוגל סרץ Google search

חיבור האתר לגוגל אנליטקס

כל הקישורים המוזכרים בעמוד זה.

כל הכתוב כאן נכתב מנסיון האישי בלבד ומהווה המלצה בלבד. הצ'ק ליסט נבנה מנסיון במרוצת השנים בעבודה יומיומית עם וורדפרס.