צוקרברג נותן בחינם דף עיסקי-טיפים חשובים

כתבה על עיצוב פוסטים ןקאברים לפייסבוק

לשיחת יעוץ או שיחת איפיון

לחסכון בזמן הזמינו כאן:

האם יש לך דף עסקי בפייסבוק? או שהדף שלך מתנהל מהפרופיל האישי? אם כן זו טעות וכדאי לך לפתוח דף עיסקי כבר עכשיו. במהלך עבודתי יוצא לי לראות הרבה דפי פייסבוק עסקיים

האם יש לך דף עסקי בפייסבוק? או שהדף שלך מתנהל מהפרופיל האישי?

אם כן זו טעות וכדאי לך לפתוח דף עיסקי כבר עכשיו.
במהלך עבודתי יוצא לי לראות הרבה דפי פייסבוק עסקיים שלא מציגים ולא מנצלים את כל “הבונוסים” שפייסבוק מציעה עבורם.
לדוגמה קאבר (תמונת נושא) שאינו מוצג כראוי- זה שטח נדל”ן פרסומי חינם שאינו מנוצל
  • הדף העסקי שלך באוויר?
  • הוא מושקע ?
  • כתבת “אודות” על העסק באופן מקצועי?
  • העלאת תמונת קאבר מושקע שמניע לפעולה?
  • ניצלת את כל המקומות והאפשרויות שפייסבוק מאפשרים לך ?

לא כל אחד יודע ומכיר את הדף העסקי כראוי או מנצל אותו כמו שצריך.
רוצה לדעת האם הדף העסקי שלך משודרג וממיר?
רוצה לקוחות שבאים להציץ ונשארים לשלם?

הנה כאן 9 טיפים פרקטיים וקלים לשיפור הדף העסקי שלךאז אם הבנת את חשיבות נראות הדף העסקי שלך .

ואת/ה רוצה להגיע לרמה הבאה בעסק שלך ולהפוך לקוח אקראי למשלם
בוא נגלה ביחד מה חסר לך בדף העסקי?
אז לך לדף הפייסבוק שלך ונתחיל….

1. מידע כללי על העסק

יש למלא את כל הפרטים על העסק שלך אתר, פרטי התקשרות, ועוד
לחצו על הגדרות/ פרטי הדף ומלאו כמה שיותר פרטים.

2. תוכן ואודות

האודות והתוכן רשומים בקצרה זה המקום לפרט על העסק יתרונותיו השרותים אותם את נותנים.
בהגדרות /פרטי הדף/תאור/למלא בתיבה תאור קצר על העסק.
בנוסף בתפריט האנכי בלשונית אודות יש לפרט על העסק ולמקם תמונה  שמייצגת את העסק שלך.
באותו מקום גלול כלפי מטה והוסף שמות של מוצרים.

3. השירותים של העסק (בתפריט האנכי)
ניתן להוסיף את כל המארזים והמחירים המבצעים וכו… בפתיחת לשונית שירותים.

4. יצירת קשר עם העסק.

מלא/י שעות פעילות העסק גש ל-הגדרות/פרטי הדף/שעות פעילות

5. כפתור יצירת קשר (הנעה לפעולה)

מתחת לתמונת הנושא (הקאבר) יש לחצן שאותו ניתן להגדיר להתקשרות עימכם.

6.הגדרת הבוט של פייסבוק(מסנג’ר)

בהגדרות / בחר/י בהודעות(תפריט אנכי)/ הגדרת תשובות אוטומטיות.
צרו שאלות ותשובות רלוונטיות שלקוחות מרבים לברר בעסק שלך.

7. פוסט מוצמד קבוע

הקפיד/י  ל”נצל” את האפשרות הקיימת להצמיד לראש הדף פוסט שבו יש מסר שחשוב לך להעביר זה ממש נוח הלקוח לא צריך לגלול ולחפש.

8. תמונת פרופיל

 כאן ניתן להעלות לוגו של העסק או תמונת פרופיל אישית שלך לשיקולכם.

9. ועכשיו לדובדבן שבקצפת-קאבר (תמונת הנושא)

 הקאבר זהו שטח נדל”ן פרסום חינמי לכן בשום אופן אל תבזבזו את השטח החינמי הזה בעבור סתם תמונה שאינה מייצגת את העסק שלכם,
ולא להעלות סתם ממלא מקום זמני רק כדי שיהיה שם משהו…
שימו לב שעל הקאבר להעביר מסר ברור וחד לקהל היעד שלכם.
להבדיל מהפוסטים ששוקעים ב”מעמקי ההסטוריה” תמונת הקאבר  נשארת והיא כאן בכדי לעזור לכם לשווק את העסק.
עליך להבין כי הקאבר הוא אחד מחלונות הראווה של העסק וכשהוא מעוצב מעביר את המסר השיווקי ללא הפסקה גם שאנחנו ישנים.
את הקאבר ניתן ורצוי להחליף בהתאם לעונות השנה, אירועים חגים מבצעים ועוד.
מומלץ בחום להשקיע מחשבה בתמונת הקאבר ולתכנן מראש עיצובים לאורך השנה.

טיפ לסיום:
חשוב ביותר לגשת גם מהנייד שלכם לדף העסקי על מנת לבדוק את נראות הקאבר בתצוגת מובייל.
בנוסף תמונת הקאבר יכולה להיות גם סרטון על העסק ושירותיו.

בהצלחה בבניית דף עיסקי בפייסבוק.

כתבות נוספות:

הזנת תוכן לאתר מגזין
זוהר מאטיס

מה זה תוכן מקורי

מהם הסימנים המצביעים על תוכן מקורי מידע זמין קיים היום בקלות ותוכן מועתק נפוץ ברחבי האינטרנט, היכולת לזהות תוכן מקורי הפכה למיומנות חשובה. תוכן מקורי

קרא עוד »
דילוג לתוכן