האם יש לך דף עסקי בפייסבוק? או שהדף שלך מתנהל מהפרופיל האישי?
- הדף העסקי שלך באוויר?
- הוא מושקע ?
- כתבת “אודות” על העסק באופן מקצועי?
- העלאת תמונת קאבר מושקע שמניע לפעולה?
- ניצלת את כל המקומות והאפשרויות שפייסבוק מאפשרים לך ?
לא כל אחד יודע ומכיר את הדף העסקי כראוי או מנצל אותו כמו שצריך.
רוצה לדעת האם הדף העסקי שלך משודרג וממיר?
רוצה לקוחות שבאים להציץ ונשארים לשלם?
הנה כאן 9 טיפים פרקטיים וקלים לשיפור הדף העסקי שלךאז אם הבנת את חשיבות נראות הדף העסקי שלך .
1. מידע כללי על העסק
2. תוכן ואודות
האודות והתוכן רשומים בקצרה זה המקום לפרט על העסק יתרונותיו השרותים אותם את נותנים.
בהגדרות /פרטי הדף/תאור/למלא בתיבה תאור קצר על העסק.
בנוסף בתפריט האנכי בלשונית אודות יש לפרט על העסק ולמקם תמונה שמייצגת את העסק שלך.
באותו מקום גלול כלפי מטה והוסף שמות של מוצרים.
3. השירותים של העסק (בתפריט האנכי)
ניתן להוסיף את כל המארזים והמחירים המבצעים וכו… בפתיחת לשונית שירותים.
4. יצירת קשר עם העסק.
מלא/י שעות פעילות העסק גש ל-הגדרות/פרטי הדף/שעות פעילות
5. כפתור יצירת קשר (הנעה לפעולה)
מתחת לתמונת הנושא (הקאבר) יש לחצן שאותו ניתן להגדיר להתקשרות עימכם.
6.הגדרת הבוט של פייסבוק(מסנג’ר)
בהגדרות / בחר/י בהודעות(תפריט אנכי)/ הגדרת תשובות אוטומטיות.
צרו שאלות ותשובות רלוונטיות שלקוחות מרבים לברר בעסק שלך.
7. פוסט מוצמד קבוע
הקפיד/י ל”נצל” את האפשרות הקיימת להצמיד לראש הדף פוסט שבו יש מסר שחשוב לך להעביר זה ממש נוח הלקוח לא צריך לגלול ולחפש.
8. תמונת פרופיל
כאן ניתן להעלות לוגו של העסק או תמונת פרופיל אישית שלך לשיקולכם.
9. ועכשיו לדובדבן שבקצפת-קאבר (תמונת הנושא)
הקאבר זהו שטח נדל”ן פרסום חינמי לכן בשום אופן אל תבזבזו את השטח החינמי הזה בעבור סתם תמונה שאינה מייצגת את העסק שלכם,
ולא להעלות סתם ממלא מקום זמני רק כדי שיהיה שם משהו…
שימו לב שעל הקאבר להעביר מסר ברור וחד לקהל היעד שלכם.
להבדיל מהפוסטים ששוקעים ב”מעמקי ההסטוריה” תמונת הקאבר נשארת והיא כאן בכדי לעזור לכם לשווק את העסק.
עליך להבין כי הקאבר הוא אחד מחלונות הראווה של העסק וכשהוא מעוצב מעביר את המסר השיווקי ללא הפסקה גם שאנחנו ישנים.
את הקאבר ניתן ורצוי להחליף בהתאם לעונות השנה, אירועים חגים מבצעים ועוד.
מומלץ בחום להשקיע מחשבה בתמונת הקאבר ולתכנן מראש עיצובים לאורך השנה.
טיפ לסיום:
חשוב ביותר לגשת גם מהנייד שלכם לדף העסקי על מנת לבדוק את נראות הקאבר בתצוגת מובייל.
בנוסף תמונת הקאבר יכולה להיות גם סרטון על העסק ושירותיו.