מדוע אתר חשוב להצלחת העסק

עיצוב ובניית דף נחיתה

1. צרכנים מצפים שלעסקים קטנים יהיה אתר אינטרנט משלהם

המציאות ב-2021 היא שהקמת אתר אינטרנט לעסק שלך היא בסיסית כמו מספר טלפון. מחקר אחד מצא כי 70% מהצרכנים מוצאים שחשוב שגם לעסק קטן יהיה אתר אינטרנט. מחקר אחר אומר ש-30% אפילו לא יחשבו על עסק שאין לו אתר אינטרנט. ומחקר נוסף מצא ש-68% מהצרכנים חושבים שלכל עסק קטן צריך להיות בלוג – לא רק אתר אינטרנט.

אנשים רגילים יכולים לעשות חיפוש באינטרנט בשביל ללמוד ולהתרשם מהחברה שהם מתעניינים בה. אתר אינטרנט מותאם נותן לך הזדמנות לתת ללקוחות הצצה קטנה לתוך העסק שלך לפני שהם נכנסים פיזית בדלת. אתר האינטרנט של העסק הקטן שלך יכול להשוויץ במיקומך בקהילה, לקבל מולטימדיה, למכור את המוצרים שלך, לספר את הסיפור שלך, לקשר לדפי המדיה החברתית שלך, לשתף מידע ליצירת קשר ועוד הרבה יותר. האתר שלך יכול להיות מה שאתה רוצה שהוא יהיה.

ציפיות הלקוחות חשובות. אל תאכזב אנשים עוד לפני שהם מגיעים אליך כי ללא אתר, חלקם לא יגיעו כלל.

שקול לכלול תמונות ווידאו באיכות גבוהה, המלצות, פרופילי עובדים והיסטוריית החברה באתר שלך כדי שהלקוחות שלך יקבלו תחושה של אותנטיות למותג שלך.

2. אתר אינטרנט נותן לך יתרון תחרותי

ליותר ממחצית מכל העסקים הקטנים יש אתר אינטרנט. אם אין לך אתר אבל למתחרה שלך יש, לקוח פוטנציאלי יכול להיכנס לאתר של המתחרה שלך וללמוד כמעט כל מה שהוא צריך לדעת.

באתר האינטרנט של המתחרה שלך, הלקוח הפוטנציאלי יוכל לקרוא את דף "אודותינו" המפורט שלו ולצפות בסרטון מהבעלים. הלקוח יוכל להירשם לניוזלטר של המתחרה שלך או לקרוא המלצות. ייתכן שהם יוכלו למלא טופס יצירת קשר, לקבוע פגישה או לחשב כמה שירות מסוים עשוי לעלות ואפילו לבצע הזמנה למוצרים.

הם יוכלו לעשות את כל זה ועוד באתר של המתחרה שלך. אם אין לך אתר אינטרנט תפספס את כל ההזדמנויות המדהימות האלה לשרת ולשמח את הלקוחות שלך. שלא לדבר על האפשרות לאסוף את המידע שלהם כדי לשמור על קשר ולעודד ביקורים חוזרים.

3. אתר אינטרנט מרכז עבורך את כל פעילויות השיווק שלך

אלמנטים של האסטרטגיה המקוונת שלך ככל הנראה כוללים את 'גוגל לעסק שלי', דף פייסבוק (וחשבונות מדיה חברתית אחרים), רישומי עסקים ועוד. אבל חשוב שכל היוזמות שלך יהיו קשורות למרכז רשמי אחד: האתר שלך. ללא אתר אינטרנט, טקטיקות השיווק שלך מנותקות. אין מקום אחד שבו אתה שולט באופן מלא במראה ובתחושה של המותג שלך ובקול המותג שלך.

זה נכון באותה מידה למאמצי השיווק הלא מקוונים שלך. מכרטיסי ביקור ועד פליירים לחומר בחנות ועוד.

4. קל להקים אתר פשוט

לפני כמה שנים, תהליך הקמת אתר אינטרנט היה הרבה יותר מסובך ממה שהוא היום. בעבר היה צריך לשכור מעצב ומתכנת, להבין איך לקנות דומיין, להפנות את הדומיין הזה לשרת, להגדיר ולתחזק אבטחה ועוד. כיום, אם אתה יכול להתמודד עם משהו מורכב כמו הגשת מיסים, יצירת אתר משלך היא משב רוח.

אם אינך זקוק לאתר מסובך, סביר להניח שתוכל לבנות לעצמך אתר. ישנן פלטפורמות של בוני אתרים קלות מאוד לשימוש עצמאי  ויאפשרו לך לבנות אתר במהירות. הפלטפורמות של היום עובדות בתבניות מוכנות ואתה רק צריך להכניס  טקסט ותמונות לתוך תבניות – ללא שימוש בקוד. חלק מבוני אתרים כוללים שם דומיין, אחסון ואפשרויות אחרות תמורת תשלום חודשי נמוך, כך שגם הם נוחים לארנק.

5. אתר אינטרנט יכול לעשות הרבה יותר מאשר רישום ב'גוגל לעסק שלי'

רישומי 'גוגל לעסק שלי' אינם ניתנים להתאמה אישית מלאה והם מוגבלים לשדות שגוגל מספקת.

עם אתר אינטרנט, אתה יכול לעשות כמעט כל מה שאתה רוצה.

באתר משלך ניתנת לך האפשרות ליצור תבנית ייחודית ומותאמת אישית לעסק שלך  ובכך להבדיל את המותג שלך מהמתחרים.

אתרי אינטרנט מציעים פונקציונליות חשובות כדי לעזור לעסק שלך לצמוח. כמה דוגמאות הן:

הרשמות לניוזלטר.

מידע עסקי מפורט.

רכישות ישירות (כולל כרטיסי מתנה).

זימון פגישות.

הגשת מועמדות לעבודה.

מולטימדיה ממותגת.

סיפורי עסקים, מייסדים ועובדים.

קישורים לרשתות חברתיות.

בלוג.

יחד טוב יותר רישומי גוגל לעסק שלי הם חלק חשוב מהאסטרטגיה המקוונת הכוללת שלך.

עם זאת, אתר אינטרנט הוא מרכיב הליבה לאסטרטגיה מוצלחת והדבק שמחבר את הכל יחד.

אתר אינטרנט הוא הפנים של המותג שלך וקו ישיר עבור הלקוחות שלך.

זה נותן לך את ההזדמנות ליידע, לשמח, לעסוק ולשמור על קשר עם לקוחות חדשים וישנים כאחד.

מעולם לא היה קל יותר או משתלם יותר לבנות אתר אינטרנט. הלקוחות שלך מצפים לזה, וזה נותן לך יתרון תחרותי נחוץ.

השתמש באתר בשילוב עם כל מאמצי השיווק שלך כדי למקסם את הנוכחות שלך ולהגדיל את העסק שלך.

 

כתבות נוספות:

איך לקדם את האתר שלך אורגנית בגוגל
עיצוב ובניית אתרי אינטרנט
MELLSTUDIO2008

איך מקדמים אתר בגוגל?

כשיופי ואופי מתחברים… אתר אינטרנט זה לא רק עיצוב אלא: שילוב ומינון נכון בין עיצוב מניע לפעולה לקידום אורגני של האתר, בת'כלס ללקוח שלך חשוב

קרא עוד »

כלי עזר לבדיקת תוכן AEO

כלים שיעזרו לך להבין את השאלות החשובות למשתמשים שלך כדי ליצור תוכן איכותי ומדויק שמתאים ל-AEO, חשוב לאסוף שאלות נפוצות וממוקדות שמעניינות את קהל היעד

קרא עוד »
דילוג לתוכן