מהו דף נחיתה?
דף נחיתה הוא דף אינטרנט שמיועד להפנות את המבקרים לביצוע פעולה אחת בצורה ממוקדת. תפקידו העיקרי הוא להפוך את המבקרים ללקוחות או להגביר את ההתעניינות של המבקרים על ידי פעולה מסוימת, כגון: מילוי טופס, רכישת מוצר, הורדת קובץ או הרשמה לניוזלטר.
דף נחיתה ממיר ממוקד ומשכנע שנועד להניע לפעולה מדויקת, מה שמוביל בסופו של דבר לאחוזי המרה גבוהים יותר ולהשגת יעדי השיווק.
מי צריך דף נחיתה?
עסקים המעוניניים לשווק מוצר או שירות ולקדם אותם במסלול הקידום הממומן בגוגל.
מי אינו זקוק לדף נחיתה?
עסקים המעוניניים לשווק את עצמם ברשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, יוטיוב) יוכלו לעשות זאת גם ללא דף נחיתה
הבדל בין דף נחיתה לאתר אינטרנט:
מטרה ראשית:
- דף נחיתה: עיקר המטרה שלו היא להפנות את המבקר לפעולה מסוימת (לדוגמה, לרכוש מוצר או להשיג מידע נוסף).
- אתר אינטרנט: מספק מידע נרחב על עסק, שירות או מוצר, ולעיתים גם מספק אפשרויות שונות לניווט ולפעולה.
ריכוז ופעולה ממוקדת:
- דף נחיתה: מתמקד בהפניה לפעולה אחת ובודדת, ללא הסחות דעת.
- אתר אינטרנט: מספק מגוון רחב יותר של תוכן ואפשרויות למשתמשים.
עיצוב ומבנה:
- דף נחיתה: מיועד לעיצוב מרכזי בעמוד אחד בלבד.
- אתר אינטרנט: מציג תוכן מגוון עם מבנה עמוק יותר של דפים ותתי עמודים פוסטים קטגוריות.

פעולות לדף נחיתה עם אחוז המרה גבוה.
1. | הגדרת קהל היעד | מה גילו מה המגדר שלו איזור גיאוגרפי, הכנסה וכו… והתאמת המסרים בהתאם |
2. | הנעה לפעולה: | בעזרת כותרת וסרטון או תמונה מתאימים |
3. | כותרת ראשית | הפונה לרגש, מה השירות או המוצר שבו עוסק הדף. בכותרת משנה חיזוק המסר על ידי תוכן המפרט פתרון לצורך או בעיה שיש לפתור ללקוח. תזכרו את הלקוח לא מעניין כמה אתם טובים, אמינים וכו… הוא מחפש פתרון לצורך מסוים |
4. | כותרת משנית | הגדרת מטרה ברורה לדף, מה הפעולה שעל הגולש לבצע? קריאה ברורה לפעולה עכשווית. חיזוק הקריאה לפעולה בהמשך הדף ויצירת לחץ על המבקר |
5. | פרטי התקשרות | פרטי התקשרות ברורים כמו וואטסאפ אך בעיקר טופס נכון המשמר לידים ובנייה של רשימת תפוצה |
6. | הוכחה חברתית | המלצות, הוכחות חברתיות וביקורות בעדיפות לסרטוני וידאו אותנטים. יש להימנע מביקורת לא אמיתיות. חיזוק בעזרת תמונות של הלקוחות משתמשים במוצר |
7. | שפה עיצובית | שפה עיצובית זהה לדפי הנחיתה ולפרסום ברשתות החברתיות, יש לשמור על עיצוב מאורגן נכון, ברור ונקי משולב ומותאם לתוכן. תמונה אחת שעושה את ההבדל: משיכת תשומת לב עד הפרטים הקטנים, תמונה המותאמת לקהל היעד ותיצור אצל המבקר רגש והזדהות |
8. | רספונסביות | התאמה של דף הנחיתה לגלישה בנייד ובמגוון גדלי מסכים |
9. | טעינת הדף | בדיקה לטעינת העמוד בגוגל |
10. | עליית הדף | לאחר עליית דף הנחיתה לאוויר ביצוע בדיקות מעקבים ושיפור הדף. |
שאלות ותשובות
שאלה: מה יכלול דף נחיתה מוצלח?
תשובה: דף נחיתה מוצלח צריך להיות ברור, מפורט ולהעניק חווית משתמש טובה. זה כולל קריאות לפעולה ברורות, תוכן מעוצב ומרתק, ופונקציות טכניות שעובדות נכון.
שאלה: איך אני יכול לבדוק את יעילות דף הנחיתה שלי?
תשובה: ניתן לבדוק יעילות באמצעות כלים כמו: Google Analytics, שיעזרו לך לראות מספר הגעות, קצב המרה ועוד.
שאלה: מה היתרון בשימוש בדף נחיתה?
תשובה: היתרון העיקרי היא יכולת עקיפה עם מטרת הפנייה ברורה, שיפור ויעילות שיווקית גבוהה יותר.