דף נחיתה הוא דף אינטרנט שמיועד להפנות את המבקרים לביצוע פעולה אחת בצורה ממוקדת. תפקידו העיקרי הוא להפוך את המבקרים ללקוחות או להגביר את ההתעניינות של המבקרים על ידי פעולה מסוימת, כגון: מילוי טופס, רכישת מוצר, הורדת קובץ או הרשמה לניוזלטר.
דף נחיתה ממיר ממוקד ומשכנע שנועד להניע לפעולה מדויקת, מה שמוביל בסופו של דבר לאחוזי המרה גבוהים יותר ולהשגת יעדי השיווק.
עסקים המעוניניים לשווק מוצר או שירות ולקדם אותם במסלול הקידום הממומן בגוגל.
עסקים המעוניניים לשווק את עצמם ברשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, יוטיוב) יוכלו לעשות זאת גם ללא דף נחיתה
1. | הגדרת קהל היעד | מה גילו מה המגדר שלו איזור גיאוגרפי, הכנסה וכו… והתאמת המסרים בהתאם |
2. | הנעה לפעולה: | בעזרת כותרת וסרטון או תמונה מתאימים |
3. | כותרת ראשית | הפונה לרגש, מה השירות או המוצר שבו עוסק הדף. בכותרת משנה חיזוק המסר על ידי תוכן המפרט פתרון לצורך או בעיה שיש לפתור ללקוח. תזכרו את הלקוח לא מעניין כמה אתם טובים, אמינים וכו… הוא מחפש פתרון לצורך מסוים |
4. | כותרת משנית | הגדרת מטרה ברורה לדף, מה הפעולה שעל הגולש לבצע? קריאה ברורה לפעולה עכשווית. חיזוק הקריאה לפעולה בהמשך הדף ויצירת לחץ על המבקר |
5. | פרטי התקשרות | פרטי התקשרות ברורים כמו וואטסאפ אך בעיקר טופס נכון המשמר לידים ובנייה של רשימת תפוצה |
6. | הוכחה חברתית | המלצות, הוכחות חברתיות וביקורות בעדיפות לסרטוני וידאו אותנטים. יש להימנע מביקורת לא אמיתיות. חיזוק בעזרת תמונות של הלקוחות משתמשים במוצר |
7. | שפה עיצובית | שפה עיצובית זהה לדפי הנחיתה ולפרסום ברשתות החברתיות, יש לשמור על עיצוב מאורגן נכון, ברור ונקי משולב ומותאם לתוכן. תמונה אחת שעושה את ההבדל: משיכת תשומת לב עד הפרטים הקטנים, תמונה המותאמת לקהל היעד ותיצור אצל המבקר רגש והזדהות |
8. | רספונסביות | התאמה של דף הנחיתה לגלישה בנייד ובמגוון גדלי מסכים |
9. | טעינת הדף | בדיקה לטעינת העמוד בגוגל |
10. | עליית הדף | לאחר עליית דף הנחיתה לאוויר ביצוע בדיקות מעקבים ושיפור הדף. |
תשובה: דף נחיתה מוצלח צריך להיות ברור, מפורט ולהעניק חווית משתמש טובה. זה כולל קריאות לפעולה ברורות, תוכן מעוצב ומרתק, ופונקציות טכניות שעובדות נכון.
תשובה: ניתן לבדוק יעילות באמצעות כלים כמו: Google Analytics, שיעזרו לך לראות מספר הגעות, קצב המרה ועוד.
תשובה: היתרון העיקרי היא יכולת עקיפה עם מטרת הפנייה ברורה, שיפור ויעילות שיווקית גבוהה יותר.
שעות פעילות:
שעות פעילות: א-ה 8:00-24:00 יום ו וערבי חג- 10:00-14:00
טלפון:
054-8964830
אימייל:
webstudio@nuritmellmatis.co.il
כתובת:
בני משה 13, רחובות
20+ שנות פעילות מאות לקוחות ונכסים ברחבי הדיגיטל
הסטודיו של מל: סטודיו בוטיקי המתמחה בבניית אתרים מקצועיים בעיצובים יוצאי דופן.
מייסדת הסטודיו: נורית מל מאטיס מעצבת ויוצרת נכסים ברשת עבור סוכנויות דיגיטליות ולקוחות פרטיים עם ניסיון של 20+ שנים, מאות לקוחות ואלפי עיצובים ברחבי הדיגיטל.
(מוזמנים לצפות בהיסטוריה העסקית) עם הרבה מחשבה ותכנון מדויק הצוות ואני נעצב גם לך אתר אינטרנט אישי וחדשני, מותאם לגלישה בנייד-כזה שמביא עוד לקוחות.
זמינה עבורכם בטלפון: 0548964830
גילוי נאות: בדפי האתר נמצא תוכן רב הנכתב מנסיונינו האישי ומרצונינו החופשי לשתף בידע שצברנו, על מנת להעשיר את הידע של המבקרים באתר.
באם מוצגים חידושים והמלצות הן אינם מהווים בשום אופן תחליף לייעוץ מקצועי. בדפי האתר יתכנו פרסומות אפיילייט.