מהו דף נחיתה?
מבנה דף הנחיתה
(לדוגמה: איזור גיאוגרפי, השכלה, תחום עניין ועוד)
והוא יהיה בנוי מ-3 מרכיבים עיקריים:
- ממוקד פעולה
- פשוט להבנה (קופי ומיקרוקופי מדויק וקצר)
- שימוש בויזואליות שמושכת את העין במיידי. (תמונה שמדברת את המוצר או השירות).
ולהגדיל את כמות הלקוחות הנרשמים לעסק ו-לחברות – משווקים וסוכניות פרסום.
איך לבנות דף נחיתה שמייצר פניות ועושה את העבודה?
הנה הדרך לבניית דף נחיתה מנצח:
אילו נקודות חשובות חייבות להתקיים בכתיבה ועיצוב של דף נחיתה בכדי לגרום לגולש שמגיע לדף הנחיתה להירשם ולהשאיר את פרטיו מבלי לעזוב.
חשוב שתדע את הנקודות החשובות שחייבות להתקיים בדף נחיתה מקצועי, גם אם אתה לא מתכוון בעצמך לכתוב ולעצב את דף הנחיתה .
איך תזהה איש מקצוע טוב?
שיכתוב לך דף נחיתה ממיר לקוחות מבקרים ללקוחות נרשמים ומשלמים ?
בסיכומו של דבר אנחנו מעוניינים שהלקוח הפוטנציאלי שמגיע לדף הנחיתה יבצע פעולה אחת כלשהי.
אותה הפעולה אשר הגדרת למטרת דף הנחיתה.
הימנעו מ“ריבוי פעולות” –
היא השארת פרטים, יחד עם זאת אנחנו מבקשים להיכנס לאתר שלנו, לבקר בעמוד הפייסבוק שלנו לעבור על פרופיל החברה שלנו ועוד… ריבוי הפעולות הללו מונעים מהלקוח לבצע את הפעולה הרצויה, לכן יש להגדיר פעולה אחת ברורה שעל הגולש לבצע ולא להעמיס עליו בעוד פעולות. כמו כן רצוי להתמקד בשירות אחד ותועלת
עיקרית מהשירות. בדף נחיתה לא ננסה למכור ללקוח חדש, כבר בהתחלה את מגוון השירותים שיש לנו להציע
אנו נתאים לו את השירות המתאים ביותר שעונה על הבעיה שלו ברגע הזה.
אז בלי לינקים בבקשה.
טיפ חשוב –ככל שתבקשו מהגולש להשאיר יותר פרטים שם +שם משפחה +אימייל+טלפון מספר הנרשמים ירד .
+אימייל ואם זה ממש חשוב אז,גם מספר טלפון .
טלפון זה יעשה סינון ותקבלו לידיים איכותיים יותר.
*פגישת הדגמה חינם
*שיחת ייעוץ טלפונית חינם וללא התחייבות
*קבלת מידע בנושא למייל
*שובר הנחה, אחוז הנחה
*הטבה ייחודית
ועוד מגוון אפשרויות – אך דאג לקשור את ההטבה תמיד לשירות אותו אתם מציעים!
ומעניינת מספיק על מנת שהגולש ירצה להמשיך לקרוא או לבצע את הפעולה שלשמה הבאת אותו לדף הנחיתה.
יופיע “ציוד לדיג ” – הרלוונטיות בין החיפוש לדף הנחיתה גדלה
הטקסט אמור לכוון לפעולה שהוגדרה או/ו לתמוך בביצוע הפעולה.
השתמש בטקסט הנוסף בעיקר כדי לתמוך בכותרת ולספק תועלות ממשיות שהלקוח
מרוויח מהן – למשל:
15% הנחה לנרשמים עד סוף חודש אפריל
בין הנרשמים תערך הגרלה ל….
> בונוס לנרשמים – שובר זוגי למסעדה לנרשמים עד סוף חודש מאי .
ועוד הרבה אפשרויות רבות ומגוונות, זכרו תמיד לחבר את ההטבה לשירות שלכם.
“כל המוסיף גורע” בהרבה פעמים תוספות גרפיות מסוימות רק גורמות לדף הנחיתה להראות לא מושך.
"תמונה שווה מיליון מילים" וסירטון פי מיליון . הוספתם סירטון תחסכו במילים. רצוי שהטופס ליצירת הקשר יהיה ברור ובולט ושהגולש לא יצטרך לגלול כדי להגיע אליו.
טיפ של אלופים -כפתור הנעה לפעולה צריך להיות בצבע בולט ושונה משאר צבעי הדף.
העלה את דף הנחיתה עם דף נחיתה נוסף, עם נוסח שונה כדי לבדוק מי מהם יותר “תופס” וגורם למספר נרשמים גבוה יותר.
המשך לשפר ולחזק את דף הנחיתה: איזה דף עובד יותר
קבל פידבקים מלקוחות שהגיעו אליך מדף הנחיתה ושאל אותם מה הם הכי הרבה אהבו.

מושגים חשובים מהכתבה
דף נחיתה
זהו עמוד אינטרנט מיוחד שאליו מגיעים גולשים אחרי שלחצו על פרסום או קישור. המטרה של דף הנחיתה היא להוביל את הגולש לבצע פעולה מסוימת – כמו להשאיר פרטים, לקנות מוצר או להירשם לשירות. מדובר בעמוד ממוקד מאוד, בלי תפריטים או הסחות דעת, כדי לעזור לגולש להבין בדיוק מה מציעים לו.
Call to Action (קריאה לפעולה)
זהו כפתור או משפט שמזמין את הגולש לעשות משהו – למשל: "השאירו פרטים", "הזמינו עכשיו", "קבלו הצעת מחיר". הקריאה לפעולה מניעה את הגולש קדימה ומובילה אותו לבצע את מה שהעסק רוצה.
לידים
ליד הוא פרטי קשר של אדם שמתעניין במוצר או בשירות – למשל שם, טלפון או אימייל. כאשר מישהו משאיר את פרטיו בדף הנחיתה, הוא הופך לליד. העסק יכול לחזור אליו ולנסות להפוך אותו ללקוח.